Οι δημόσιες σχέσεις και η διατήρηση της επαφής με τα Μ.Μ.Ε. μέσω των δελτίων Τύπου είναι απαραίτητα συστατικά για κάθε καλλιτέχνη και όχι μόνο. Μέσω των δημοσίων σχέσεων και των δελτίων Τύπου μπορείτε να προωθήσετε το προϊόν/έργο σας στα Μ.Μ.Ε. με τη διαμεσολάβηση ενός εκπροσώπου.
Πώς μπορώ να προωθήσω και να γνωστοποιήσω το προϊόν/υπηρεσία/έργο μου στα Μ.Μ.Ε.;
Ίσως να έχετε αναρωτηθεί πώς γίνεται τα Μ.Μ.Ε. να ασχολούνται με το προϊόν του ανταγωνιστή σας και να μην γνωρίζουν τίποτα για το δικό σας. Σε αυτήν την ερώτηση, η απάντηση είναι μέσω των δελτίων Τύπου και της διαφήμισης.
Σκοπός ενός σωστού δελτίου Τύπου είναι να καταφέρει να φανεί ελκυστικό αρχικά στους υπευθύνους για την περαιτέρω προώθησή του – δηλαδή τους δημοσιογράφους – και έπειτα στον κόσμο τον οποίο θέλει να προσελκύσει ο εκάστοτε επαγγελματίας/καλλιτέχνης.
Η κατάλληλη παρουσίαση και προώθηση της δουλειάς οποιουδήποτε επαγγελματία είναι ζωτικής σημασίας για την επικοινωνία του έργου του στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και, κατά συνέπεια, στο κοινό.
Σκοπός ενός σωστού δελτίου Τύπου είναι να καταφέρει να φανεί ελκυστικό και ενδιαφέρον.
Τον πιο σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός ελκυστικού δελτίου Τύπου παίζει το κείμενο. Το περιεχόμενο οφείλει να είναι εύστοχο, κατανοητό και περιεκτικό, χωρίς περιττές πληροφορίες και επαναλήψεις. Φυσικά, ένα καλό κείμενο θα πρέπει να συνοδεύεται και από φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που τραβούν την προσοχή του χρήστη.
Με μεγάλη πείρα στο χώρο των M.M.E. γνωρίζουμε τον τρόπο για τη σωστή δημιουργία και διαμόρφωση των κειμένων που θα κάνουν το έργο σας να ξεχωρίσει και θα σας δώσουν την αναγνώριση που σας αξίζει. Το Literati.gr σας προσφέρει ένα άρτιο, θελκτικό και έγκυρο κείμενο, συντακτικά και ορθογραφικά προσεγμένο.
Οι τιμές για τη δημιουργία ενός δελτίου Τύπου ποικίλουν. Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε τη δική σας προσφορά.
Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin