Ο απόλυτος οδηγός στρατηγικής email μάρκετινγκ, ώστε τα διαφημιστικά σας μηνύματα να τραβούν την προσοχή που επιθυμείτε. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια από τις πιο ισχυρές στρατηγικές μάρκετινγκ.
Είναι γεγονός πως κάθε μέρα στέλνονται περισσότερα από 306,4 δισεκατομμύρια διαφημιστικά email παγκοσμίως. Μέχρι το τέλος του 2023, ο αριθμός αυτός αναμένεται να φτάσει τα 347,3 δισεκατομμύρια. Με ένα τόσο εντυπωσιακό πλήθος μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι σημαντικό να έχετε τη σωστή στρατηγική email μάρκετινγκ, έτσι ώστε τα μηνύματά σας να γίνονται αντιληπτά.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια από τις πιο ισχυρές στρατηγικές μάρκετινγκ. Όταν τα καλογραμμένα και επίκαιρα emails σας αποστέλλονται στο κοινό-στόχο σας, μπορείτε να αξιοποιήσετε μια σύνδεση one-on-one την οποία δεν μπορούν να αγγίξουν άλλες τακτικές μάρκετινγκ. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος για τον οποίο το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει απόδοση επένδυσης 4200%.
Για να έχετε όμως αυτά τα αποτελέσματα είναι σημαντικό να υπάρχει και μια σταθερή στρατηγική email μάρκετινγκ πίσω από τις προσπάθειές σας. Σε αυτόν τον οδηγό, θα μοιραστούμε ακριβώς το τι πρέπει να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας φτάνει στο στόχο του.
Ο απόλυτος οδηγός στρατηγικής email μάρκετινγκ
Ορίστε τους στόχους που επιθυμείτε να πετύχετε μέσω του email μάρκετινγκ.
Τι ελπίζετε να πετύχετε μέσα από μια καμπάνια email μάρκετινγκ; Μπορεί να θέλετε να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες, να αυξήσετε την αλληλοεπίδραση και την αφοσίωση των πελατών σας, να μεγιστοποιήσετε την απόδοση επένδυσης και πολλά ακόμα. Θα μπορούσατε επίσης να ορίσετε ως στόχο το να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας ή να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας. Αν και αυτοί οι στόχοι είναι δύσκολο να μετρηθούν, είναι πάρα πολύ σημαντικοί.
Βρείτε τα σωστά εργαλεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές δυνατότητες και λειτουργίες που μπορεί να χρειαστείτε από μία υπηρεσία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ανάλογα με το τι ελπίζετε να επιτύχετε. Εάν θέλετε απλώς να γράψετε, να οργανώσετε και να στείλετε email, πιθανότατα θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε σχεδόν οποιαδήποτε πλατφόρμα. Αλλά αν σκοπεύετε να στείλετε μια σειρά email καλωσορίσματος ή να δημιουργήσετε προηγμένα τμήματα συνδρομητών, θα χρειαστείτε το κατάλληλο εργαλείο email μάρκετινγκ.
Επικεντρωθείτε στο κοινό-στόχο σας
Αποφασίστε ποιο κοινό είναι αυτό στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε. Το κοινό-στόχος σας μπορεί φυσικά να αλλάξει ανάλογα με την καμπάνια email μάρκετινγκ στην οποία εργάζεστε.
Αναπτύξτε τη λίστα email σας
Είναι ζωτικής σημασίας να συνεχίσετε να αυξάνετε τη λίστα email σας, ώστε να έχετε πάντα μια λίστα ενδιαφερόμενων και αφοσιωμένων συνδρομητών.
Τμηματοποιήστε τη λίστα email σας
Η τμηματοποίηση της λίστας με τα email σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να διασφαλίσετε ότι τα μηνύματά σας είναι στοχευμένα και σχετικά. Μπορείτε να την τμηματοποιήσετε με βάση διάφορους παράγοντες όπως ενδιαφέροντα, συμπεριφορά, δημογραφικά στοιχεία και σχεδόν οτιδήποτε μπορείτε να σκεφτείτε. Όταν χρησιμοποιείτε συγκεκριμένα τμήματα, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι πιο πιθανό να έχει καλή απόδοση, επειδή οι email καμπάνιες σας δημιουργούνται έχοντας κατά νου ένα συγκεκριμένο κοινό.
Εξατομικεύστε τα email σας
Οι εξατομικευμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λαμβάνουν 29% υψηλότερες τιμές ανοίγματος και 41% υψηλότερες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων από τις μη εξατομικευμένες.
Δημιουργήστε συναρπαστικές γραμμές θέματος
Η γραμμή θέματος του email σας είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι συνδρομητές και τους κάνει να αποφασίσουν εάν πρόκειται να ανοίξουν το email σας, να το διαγράψουν ή ακόμα και να το αναφέρουν ως ανεπιθύμητο.
Σχεδιάστε ελκυστικά emails
Μόλις κάνετε τους αναγνώστες να ανοίξουν το email σας, πρέπει να τους κρατήσετε ώστε να το διαβάσουν. Για να συμβεί αυτό, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε οπτικά ελκυστικές γραμματοσειρές, εικόνες, χρώματα και άλλα στοιχεία σχεδίασης.
Δημιουργήστε email φιλικά προς κινητά
Αυτές τις μέρες, περισσότερο από το 60% των email διαβάζονται σε κινητές συσκευές. Και αυτός ο αριθμός θα συνεχίσει να αυξάνεται. Εξαιτίας αυτού, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι τα email σας είναι φιλικά προς κινητά. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει τη χρήση του κατάλληλου μεγέθους κειμένου, τη βελτιστοποίηση των εικόνων σας και τη διασφάλιση ότι οι παροτρύνσεις για κλικ πραγματοποιούνται με ένα και μόνο πάτημα.
Μοιραστείτε περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από κάποιον χρήστη
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη είναι μια καταπληκτική τακτική μάρκετινγκ. Σε συνδυασμό με το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πραγματικά δεν μπορείτε να χάσετε. Σας συνιστούμε να ενσωματώσετε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, όπως φωτογραφίες, ιστορίες, βίντεο, κριτικές και πολλά άλλα στις καμπάνιες email μάρκετινγκ. Δείξτε στους συνδρομητές σας ότι έχετε πελάτες που απολαμβάνουν τα προϊόντα σας.
Παρακολουθήστε την απόδοση της καμπάνιας σας
Η τελευταία τακτική στον οδηγό στρατηγικής email μάρκετινγκ είναι να παρακολουθείτε την απόδοση της καμπάνιας σας. Η παρακολούθηση των σημείων αναφοράς είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσετε να αξιοποιήσετε τα δεδομένα που συλλέγετε και να καταλάβετε ποιες τακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λειτουργούν και ποιες πρέπει να επανεξεταστούν.
Πηγή: influencermarketinghub.com
Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin