You are currently viewing Το PlayStation επαναπροσδιορίζει το σκάκι

Το PlayStation επαναπροσδιορίζει το σκάκι

Το PlayStation επαναπροσδιορίζει το σκάκι ως μια φουτουριστική μάχη μεταξύ βασιλιάδων και αουτσάιντερ. Η νέα παγκόσμια καμπάνια βλέπει τις φιγούρες του σκακιού να ζωντανεύουν σε μια φανταστική μητρόπολη.

Το σκάκι ζει μια «αναζωπύρωση» στην προτίμηση του κοινού, κατά τη διάρκεια των αποκλεισμών του Covid-19. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, ορισμένοι ιστότοποι και εφαρμογές σκακιού ανέφεραν αύξηση των συνδρομητών κατά 400%, ενώ η εκπομπή του Netflix, The Queen’s Gambit, έγινε τεράστια επιτυχία – η ιστορία ακολουθεί τη ζωή της Μπεθ Χάρμον (Anya Taylor-Joy), ενός ορφανού παιδιού-θαύματος στο σκάκι.

Πατώντας πάνω σε αυτό, το εξαιρετικά δημοφιλές και πασίγνωστο PlayStation παίζει με τη δημοτικότητα του σκακιού στην τελευταία παγκόσμια καμπάνια του και δίνει σε ένα ήσυχο παιχνίδι επικές διαστάσεις.

Το PlayStation επαναπροσδιορίζει το σκάκι

Η διαφήμιση δημιουργήθηκε από την εταιρεία adam & eveDDB και διαδραματίζεται σε μια φουτουριστική μητρόπολη όπου οι φιγούρες του σκακιού ζωντανεύουν και δοκιμάζουν τις στρατηγικές τους σε μαζική κλίμακα. Δύο βασιλιάδες σε έναν πύργο ξεκινούν το παιχνίδι, το οποίο διαθέτει επίσης κι άλλες γνωστές φιγούρες από το ταμπλό, όπως πιόνια-μαχητές, ποδηλάτες που αντιπροσωπεύουν τους ιππότες (σ.σ. στα ελληνικά το άλογο), επισκόπους (σ.σ. στα ελληνικά ο πύργος) που οδηγούν ένα σπορ αυτοκίνητο και τις δύο βασίλισσες. Η ταινία κορυφώνεται με το πιόνι του λευκού βασιλιά, το οποίο είχε αγνοηθεί καθ ‘όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, που φτάνει στην κορυφή του πύργου κάνοντας ματ στον αντίπαλό του.

Ο Francois Rousselet σκηνοθέτησε τη διαφήμιση μέσω της εταιρείας παραγωγής Riff Raff Films.

«Το να δοκιμάζουμε τα όριά μας και να επαναπροσδιορίζουμε τις ιδέες μας για το τι είναι εφικτό υπάρχει στο DNA του PlayStation. Και σήμερα, ζωντανεύουμε αυτό το όραμα μέσω ενός νέου παγκόσμιου διαφημιστικού σποτ για το brand», δήλωσε ο Eric Lempel, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής για το παγκόσμιο μάρκετινγκ του PlayStation.

«Πιστεύουμε ότι είναι δυνατό να προκαλούμε τις προσδοκίες του κόσμου και να παρουσιάζουμε με τόλμη νέες δυνατότητες. Αυτό το νέο σποτ οδηγεί τον θεατή σε ένα εναλλακτικό ταξίδι σε ένα από τα παλαιότερα και πιο σεβαστά παιχνίδια της ιστορίας. Σε μια φανταστική πόλη ως σκηνικό, το παιχνίδι διέπεται από κανόνες και περιορισμούς – και βλέπουμε τι συμβαίνει όταν ένας παίκτης αψηφά τις συμβάσεις και στέκεται θριαμβευτής, αποδεικνύοντας ότι το παιχνίδι δεν έχει όρια».

Πηγή: adweek.com

Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin