You are currently viewing Έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο

Έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο

Η έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται διαδικτυακά. Μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού, επιβάλλεται για τη βελτίωση και την επιτυχία της επιχείρησης.

Μία επιχείρηση, είτε το αντικείμενό της είναι προϊόντα είτε υπηρεσίες, θα πρέπει να έχει βαθιά γνώση για το τι συμβαίνει με τους ανταγωνιστές της. Οφείλει για αρχή να γνωρίζει ποιοι είναι οι βασικοί ανταγωνιστές της και πόσοι υπάρχουν στην αγορά, τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρουν και φυσικά, τις τιμές τους. Πάντα σε σύγκριση με τη δική μας επιχείρηση και στα πλαίσια του θεμιτού ανταγωνισμού, με την έρευνα αγοράς, βελτιώνουμε την επιχείρησή μας σε πολλά επίπεδα και αυξάνουμε τους πελάτες/χρήστες που μας προσεγγίζουν μέσω διαδικτύου.

Τι εννοούμε με τον όρο έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο;

Έρευνα αγοράς (Market Research) θεωρείται κάθε οργανωμένη προσπάθεια συλλογής πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές. Η έρευνα αγοράς είναι ένα από τα πιο δυνατά “όπλα” του marketing. Αυτή η διαδικασία όμως απαιτεί χρόνο και θα πρέπει να γίνεται από ανθρώπους που έχουν εξειδικευμένες και ουσιώδεις γνώσεις marketing.

Στο literati.gr αναλαμβάνουμε την έρευνα αγοράς αποκλειστικά για το διαδίκτυο. Μπορούμε να δημιουργήσουμε κατάλογο με τους βασικούς σας ανταγωνιστές και τα προϊόντα τους, τις τιμές πώλησης ανά προϊόν και τις κινήσεις τους στα social media. Η “παρακολούθηση” των ανταγωνιστών σας και η συλλογή πληροφοριών ως προς τις ανάγκες της αγοράς και των καταναλωτών πάνω στο αντικείμενο της επιχείρησής σας μπορεί να διενεργείται σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Το μόνο σίγουρο είναι πως την έρευνα αγοράς τη χρειάζονται όλες ανεξαιρέτως οι επιχειρήσεις, για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία, ανά πάσα χρονική στιγμή. Αξίζει να σημειωθεί πως επαγγελματίες που έκαναν τα πρώτα τους βήματα χωρίς τη στοιχειώδη έρευνα αγοράς δεν είχαν τα επιθυμητά αποτελέσματα σχετικά με τις πωλήσεις τους.

Πέρα από την έρευνα αγοράς και τα ευρήματά της, υπάρχει δυνατότητα να δημιουργήσουμε για εσάς ένα marketing plan. Το marketing plan περιλαμβάνει:

  • Επιλογή επιθυμητού στόχου
  • Τμηματοποίηση της αγοράς
  • Μελέτη της συμπεριφοράς του πελάτη
  • Έρευνα του ανταγωνισμού και οριοθέτηση του χρονικού διαστήματος επίτευξης του στόχου
  • Δημιουργία πλάνου εκστρατείας social media
  • Έλεγχος εφαρμογής της επιλεγμένης στρατηγικής και έλεγχος της απόδοσης.
  • Συμβουλές digital marketing

Οι τιμές για την έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο όσο και για το marketing plan ποικίλουν ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης. Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε τη δική σας προσφορά.

Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin