You are currently viewing Οι τύποι διαφημίσεων στο YouTube

Οι τύποι διαφημίσεων στο YouTube

Οι διάφοροι τύποι διαφημίσεων στο YouTube, τι περιλαμβάνουν και πού μπορούν να προβληθούν. Αναλυτικά οι διαφορετικές μορφές διαφήμισης που προσφέρει το YouTube για να επιλέξετε ποια είναι η κατάλληλη για εσάς.

Η προβολή διαφημίσεων στο YouTube είναι για πολλές εταιρείες αλλά και ελεύθερους επαγγελματίες ο ιδανικός τρόπος να προβάλουν τη δουλειά τους. Το YouTube ανήκει στη Google και πρόκειται για μία από τις κορυφαίες σε επισκεψιμότητα ιστοσελίδες παγκοσμίως. Προσελκύει δισεκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα και κάτι τέτοιο, φυσικά, δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο και να μείνει ανεκμετάλλευτο από τον επιχειρηματικό κόσμο.

Αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τον τομέα του μάρκετινγκ, για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και για χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για τις διαφορετικές μορφές διαφήμισης που προσφέρει το YouTube και να επιλέξετε ποια είναι η κατάλληλη για εσάς και το είδος της εταιρείας σας.

Οι τύποι διαφημίσεων στο YouTube

Διαφημίσεις προβολής (Display ads)

Αυτού του είδους η διαφήμιση εμφανίζεται δεξιά από το επιλεγμένο βίντεο και πάνω από τη λίστα με τα προτεινόμενα βίντεο. Για μεγαλύτερα προγράμματα αναπαραγωγής, αυτή η διαφήμιση ενδέχεται να εμφανιστεί κάτω από το πρόγραμμα αναπαραγωγής. Οι διαφημίσεις προβολής προβάλλονται σε επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές.

Διαφημίσεις επικάλυψης (Overlay ads)

Πρόκειται για ημιδιαφανείς διαφημίσεις που εμφανίζονται στο κάτω μέρος της επιφάνειας του βίντεο και καλύπτουν το 20%. Όπως και με την προηγούμενη κατηγορία, προβάλλονται σε επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές.

Διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα παράβλεψης (Skippable video ads ή TrueView Ads)

Διαφημίσεις βίντεο τις οποίες οι θεατές, αν θέλουν, μπορούν να παραλείψουν μετά από 5 δευτερόλεπτα. Τοποθετούνται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά το κυρίως βίντεο. Προβάλλονται σε επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές, κινητές συσκευές, τηλεοράσεις και κονσόλες παιχνιδιών και προτείνονται ως ο καλύτερος τρόπος να αυξήσετε το brand engagement σας στο YouTube.

Διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης (Non-Skippable video ads)

Πριν την παρακολούθηση του βίντεο, γίνεται υποχρεωτικά παρακολούθηση των διαφημίσεων βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά το κυρίως βίντεο. Οι χρήστες τις έβρισκαν εξαιρετικά ενοχλητικές και γι’ αυτό το λόγο η Google μείωσε τη διάρκειά τους στα 15-20 δευτερόλεπτα. Προβάλλονται σε επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές, καθώς και σε κινητές συσκευές.

Διαφημίσεις βίντεο bumper

Διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης που εισάγονται πριν το βίντεό σας αλλά η μέγιστη διάρκειά τους είναι έως 6 δευτερόλεπτα. Προβάλλονται σε επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές, καθώς και σε κινητές συσκευές.

Κάρτες διαφημιζόμενων (Sponsored cards)

Οι κάρτες διαφημιζόμενων εμφανίζουν περιεχόμενο που μπορεί να είναι σχετικό με το βίντεο, όπως, για παράδειγμα, προϊόντα που εμφανίζονται στο βίντεο. Προβάλλονται σε υπολογιστές και κινητές συσκευές. Το πλεονέκτημά τους είναι ότι δεν πρόκειται για ενοχλητικές διαφημίσεις, προβάλλονται παράλληλα με το βίντεο που έχει επιλέξει ο χρήστης και θα μεγεθυνθούν μόνο αν κάνει κλικ πάνω τους.

Πηγές: google.com, youtube.com

Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin