You are currently viewing Το σωστό λογότυπο για την επιχείρησή σας

Το σωστό λογότυπο για την επιχείρησή σας

Πώς πρέπει να είναι το σωστό, ιδανικό λογότυπο για την επιχείρησή σας; Πόσο σημαντικό είναι στην πραγματικότητα για τη δημιουργία ενός δυνατού brand name;

Η δημιουργία του κατάλληλου λογοτύπου για κάθε επιχείρηση ή ελεύθερο επαγγελματία είναι ένα σημαντικό βήμα για την μετέπειτα πορεία και εξέλιξη των επιθυμητών στόχων – και πρέπει να αντιμετωπίζεται αναλόγως. Το κατάλληλο και προσεκτικά επιλεγμένο λογότυπο παίζει βασικό ρόλο στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name στην αγορά. Μπορεί να μας κάνει να ξεχωρίσουμε στο μυαλό των καταναλωτών, η εικόνα του να δημιουργεί ευχάριστους και επιθυμητούς συνειρμούς, να δημιουργήσει πιστούς, αφοσιωμένους πελάτες, να δώσει δύναμη στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.

Ένα λογότυπο, λοιπόν, μπορεί να είναι κάτι πολύ περισσότερο από το σήμα μιας επιχείρησης. Μπορεί να συνδεθεί άμεσα με τη γνώμη που έχουν οι καταναλωτές για την εταιρεία σας, να κάνει τη δουλειά σας άμεσα αναγνωρίσιμη, να σας προσφέρει υπεροχή και, κατά συνέπεια, να αποκτήσετε ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Το σωστό λογότυπο για την επιχείρησή σας

Ένα σωστό εταιρικό λογότυπο πρέπει να αντιπροσωπεύει με ακρίβεια την εταιρική σας ταυτότητα. Να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο, να τραβάει την προσοχή του καταναλωτή, να μην παραπέμπει σε κάτι ήδη γνωστό, να αντικατοπτρίζει το είδος των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρει ο εκάστοτε επαγγελματίας. Καλό θα ήταν να αποφεύγονται οι υπερβολές και οι κραυγαλέες εικόνες ή ατάκες.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι να υπάρχει συνοχή και ομοιομορφία των λογοτύπων μας. Είτε πρόκειται για το κλασικό logo που τυπώνουμε στις επαγγελματικές μας κάρτες, είτε για κάποιο φυλλάδιο προσφορών, είτε για τα διάφορα λογότυπα που χρησιμοποιούμε στους επαγγελματικούς μας λογαριασμούς στα social media. Ασφαλώς και θα πρέπει να διαμορφώνουμε το λογότυπό μας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κάθε μέσου – π.χ. facebook, Instagram, linkedin – εφόσον οι διαστάσεις και το τελικό αποτέλεσμα ποικίλει. Πάντα όμως πρέπει να υπάρχει η βασική γραμμή, το αρχικό στυλ της εταιρικής μας ταυτότητας.

Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin