You are currently viewing Booking: Συμβουλές για το όνομα του καταλύματός σας

Booking: Συμβουλές για το όνομα του καταλύματός σας

Επτά συμβουλές για το όνομα του καταλύματός σας από την Booking.com, μία από τις κορυφαίες και πιο δημοφιλείς διαδικτυακές εταιρείες ταξιδιών στον κόσμο.

Η Booking ιδρύθηκε το 1996 στο Άμστερνταμ, είναι μέλος της Booking Holdings Inc. και έχει ως αποστολή να προσφέρει σε όλους τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τον κόσμο πιο εύκολα. Επενδύοντας στην τεχνολογία που βοηθά στην απλοποίηση των ταξιδιών, συνδέει με ευκολία εκατομμύρια ταξιδιώτες με αξέχαστες εμπειρίες, ποικιλία επιλογών μεταφοράς και απίστευτα καταλύματα, από διαμερίσματα μέχρι ξενοδοχεία και πολλά ακόμη. Ως μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στον τομέα των ταξιδιών τόσο για γνωστές αλυσίδες όσο και για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, η Booking δίνει τη δυνατότητα σε καταλύματα από όλο τον κόσμο να συνδεθούν με ένα παγκόσμιο κοινό και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους.

Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη σε 43 γλώσσες και προσφέρει πάνω από 28 εκατομμύρια καταγεγραμμένες καταχωρήσεις καταλυμάτων, μεταξύ των οποίων πάνω από 6,2 εκατομμύρια καταχωρήσεις μόνο από σπίτια, διαμερίσματα και άλλα μοναδικά καταλύματα. Όπου κι αν θέλετε να πάτε και ότι κι αν θέλετε να κάνετε, η Booking.com σας διευκολύνει ενώ προσφέρει και καθημερινή, 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών.

Σύμφωνα με τους ειδικούς λοιπόν, η ονομασία ενός καταλύματος παίζει μεγάλο ρόλο στην προσέλκυση επισκεπτών. Είναι μία διαδικασία που απαιτεί σκέψη και προσοχή, και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να την παίρνουμε αψήφιστα.

Συμβουλές από την Booking για το όνομα του καταλύματός σας

Αποφύγετε τις συντομογραφίες: Οι συντομογραφίες δεν είναι κατανοητές στους πιθανούς επισκέπτες. Αντίθετα, μπορεί να τους μπερδέψουν και να τους αποτρέψουν από το να κάνουν κράτηση στο κατάλυμά σας. Για παράδειγμα ένα κατάλυμα που λέγεται «2BR + 2BD Apartment» μπορεί να σας βοηθάει να ξεχωρίζετε τους τύπος δωματίων ή τα καταλύματά σας, αλλά απομακρύνει τους πιθανούς επισκέπτες.

Αποφύγετε emoji και σύμβολα: Για να είστε σίγουροι ότι το κατάλυμά σας φαίνεται αξιόπιστο και επαγγελματικό, καλό θα είναι να αποφύγετε θαυμαστικά και κεφαλαία γράμματα. Ακόμη κι αν φαίνονται χαριτωμένα ή τραβούν την προσοχή, τα emoji και οι περιττές προσθήκες ενδέχεται να αποτρέψουν κάποιον επισκέπτη από το να κάνει κράτηση στο κατάλυμά σας.

Να μην είστε γενικόλογοι: Το όνομα θα πρέπει να λέει κάτι συγκεκριμένο στον επισκέπτη για το κατάλυμά σας, την τοποθεσία ή τις παροχές του. Ονόματα όπως «London Apartments» ξεχνιούνται εύκολα ή παραπέμπουν σε άλλα καταλύματα. Ένα μοναδικό όνομα καταλύματος σάς βοηθάει πάντα να ξεχωρίζετε από τους υπόλοιπους.

Χρησιμοποιήστε κανονική ορθογραφία: Η χρήση σύγχρονων ονομάτων ξενοδοχείων όπως «Hotel 4U» δεν έχουν κάποιο νόημα για το παγκόσμιο κοινό και μετά από λίγο καιρό είναι ξεπερασμένα. Επίσης, μπορεί κανείς να τα γράψει λάθος ή να τα ξεχάσει, οπότε αν κάποιος κάνει αναζήτηση για το κατάλυμά σας, να μην το βρίσκει και τελικά να κάνει κράτηση αλλού.

Επιλέξτε κάτι σύντομο και μοναδικό: Για τις ονομασίες παραθεριστικών κατοικιών τα πράγματα είναι απλά. Τα σύντομα και μοναδικά ονόματα είναι αυτά που δεν ξεχνιούνται. Το κατάλληλο σημείο για να αναδείξετε τα χαρακτηριστικά του καταλύματός σας είναι στις φωτογραφίες και την περιγραφή, όχι στο όνομα.
Προσθέστε την τοποθεσία ή το μέγεθος του καταλύματος: Περιλαμβάνοντας την τοποθεσία σας, για παράδειγμα «Capital Apartments Chelsea», προσθέτετε χρήσιμες πληροφορίες στο όνομα του καταλύματός σας, διευκολύνοντας έτσι τους ταξιδιώτες να επιλέξουν το κατάλυμα που ταιριάζει στις ανάγκες τους.

Δώστε αντικειμενικές πληροφορίες: Αν παρέχετε ξεκάθαρες και αντικειμενικές πληροφορίες, θα προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Πολλές φορές όταν ένα προϊόν, στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα κατάλυμα, παρουσιάζεται με τρόπο υπερβολικό, ο πελάτης είναι καχύποπτος. Αποφύγετε υποκειμενικά ονόματα όπως «Όμορφο Διαμέρισμα στο Εδιμβούργο» ή «Υπέροχη Εξοχική Κατοικία».

Πηγή: booking.com

Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin