Ενδιαφέροντα στατιστικά για την εξυπηρέτηση πελατών, την εξ αποστάσεως εργασία και τη διαφήμιση, που θα σας βοηθήσουν να εξελίξετε το αντικείμενό σας.
Τα νούμερα για τις τάσεις της αγοράς παγκοσμίως πάντα μας βοηθούν στο να αποφεύγουμε τις «κακοτοπιές» και να εκμεταλλευόμαστε με τον καλύτερο τρόπο τα δυνατά μας σημεία ώστε να προωθούμε τη δουλειά μας. Γι’ αυτό και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τα προσπερνάμε και να τα θεωρούμε δευτερεύουσας σημασίας.
Εξυπηρέτηση πελατών, εξ αποστάσεως εργασία και διαφήμιση
Η εξυπηρέτηση πελατών επιδεινώθηκε τον τελευταίο χρόνο.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Αγγλία, πάνω από το ένα τρίτο (38%) των καταναλωτών πιστεύουν ότι το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που λαμβάνουν έχει μειωθεί τους τελευταίους 12 μήνες. Σχεδόν οι μισοί (44%) δηλώνουν ότι δεν θα ήταν πρόθυμοι να ψωνίσουν ξανά από μία επιχείρηση μετά από μια κακή εμπειρία και το 39% έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν κάποια μάρκα στην οποία ήταν πιστοί το περασμένο έτος. Η λιανική και τα καταναλωτικά προϊόντα (28 %) καθώς και οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (15%) έχουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις.
Όσον αφορά την επικοινωνία με μια επιχείρηση, το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών (51%) εξακολουθεί να προτιμά να το κάνει μέσω τηλεφώνου. Εάν το ζήτημα είναι επείγον ή ευαίσθητο, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 68%. Μόνο το 26% δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για την εξυπηρέτησή τους. Επιπλέον, ένα 40% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ήδη εικονικούς συνομιλητές για να επικοινωνήσει όταν είναι διαθέσιμοι, ενώ ένα 18% δηλώνει ότι παρόλο που δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμη κάτι τέτοιο, θα ήταν πρόθυμοι να το κάνουν.
Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα συζητούσαν μία μείωση του μισθού τους για να εργάζονται από το σπίτι.
Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των επαγγελματιών μάρκετινγκ θα ήταν πρόθυμοι να μειώσουν τις αμοιβές τους, εάν αυτό σήμαινε ότι θα μπορούσαν να εργαστούν από το σπίτι μόνιμα. Οι άνθρωποι σε αυτόν το χώρο θα ήταν πρόθυμοι να μειώσουν τις αποδοχές τους κατά 10% για να διασφαλίσουν ότι θα μπορούσαν να συνεχίσουν να εργάζονται μόνιμα από το σπίτι τους. Μόλις το 8% των εργαζομένων λένε ότι θέλουν να επιστρέψουν στα γραφεία τους με πλήρη απασχόληση.
Θεωρούν συνολικά ότι τους συμφέρει, συγκριτικά με τις συνηθισμένες, καθημερινές δαπάνες μετακίνησής τους.
Οι offline διαφημίσεις κερδίζουν τους καταναλωτές.
Οι καταναλωτές είναι πιο θετικοί σχετικά με τους τρόπους διαφήμισης εκτός διαδικτύου, με τον κινηματογράφο, τις εκδηλώσεις, τα περιοδικά, τα σημεία πώλησης και τις εφημερίδες να είναι τα πέντε κορυφαία διαφημιστικά «κανάλια». Αυτό συμβαίνει παρά την επικράτηση των ψηφιακών πλατφορμών στη ζωή των καταναλωτών.
Όταν πρόκειται για ψηφιακές πλατφόρμες, το περιεχόμενο των influencer, οι διαφημίσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι διαφημίσεις σε streaming τηλεόραση και τα stories των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι τα κορυφαία διαδικτυακά κανάλια διαφημίσεων. Κοιτάζοντας συγκεκριμένες ψηφιακές πλατφόρμες, το TikTok βγαίνει στην κορυφή, ακολουθούμενο από την Amazon, το Instagram, τη Google και το Twitter.
Πηγή: marketingweek.com
Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin