You are currently viewing Πέντε τραγικά λάθη σε διαφημιστικές καμπάνιες

Πέντε τραγικά λάθη σε διαφημιστικές καμπάνιες

Σας παρουσιάζουμε πέντε τραγικά λάθη που συχνά γίνονται σε διαφημιστικές καμπάνιες.

Ζούμε την εποχή του marketing, την εποχή της διαφήμισης. Βομβαρδιζόμαστε καθημερινώς από κάθε μορφή διαφήμισης είτε μέσω των Μ.Μ.Ε., είτε μέσω των social media, είτε από e-mail marketing κ.ά. Κάποιες διαφημιστικές καμπάνιες είναι εξαιρετικά επιτυχημένες, άλλες πάλι χάνουν το στόχο τους και τον σκοπό τους, δηλαδή την αύξηση επισκεπτών/πελατών και να την πώληση του εκάστοτε προϊόντος.

Συχνά οι πελάτες μας ρωτάνε «τι λάθος κάνω στη διαφημιστική μου καμπάνια και δεν έχω τα αναμενόμενα αποτελέσματα;». Σας παρουσιάζουμε πέντε τραγικά λάθη που θα ήταν καλό να αποφεύγονται και γίνονται συχνά σε διαφημιστικές καμπάνιες.

Πέντε τραγικά λάθη σε διαφημιστικές καμπάνιες

Το λογότυπο

Συχνά βλέπουμε διάφορες διαφημίσεις της ίδιας εταιρείας να χρησιμοποιούν διαφορετικό λογότυπο ή ακόμα χειρότερα να μην έχουν καθόλου. Σκοπός της κάθε διαφήμισης πέρα από την παρουσίαση του εκάστοτε προϊόντος είναι και η αναγνωρισιμότητα του brand της εταιρείας. Το λογότυπο είναι η εταιρική μας ταυτότητα. Καλό θα ήταν να μην αλλάζει.

Τα μεγάλα κείμενα

Σε κάποιες διαφημίσεις, ειδικά στα social media, παρατηρούμε πολύ μεγάλα κείμενα. Τα μεγάλα κείμενα παρόλο που μπορεί να έχουν χρήσιμες πληροφορίες, συνήθως δε διαβάζονται και κουράζουν. Καλό θα ήταν να αποφεύγουμε τα μεγάλα κείμενα και να τα αντικαταστήσουμε με «έξυπνους» τίτλους που θα οδηγούν για περισσότερες πληροφορίες, στην ιστοσελίδα μας.

Φωτογραφίες με πολλές πληροφορίες

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει κάποιες διαφημιστικές φωτογραφίες που θα έχουν πάνω «την Άρτα και τα Γιάννενα» σε τέτοιο βαθμό που η φωτογραφία να χάνεται. Προσφορές, τηλέφωνα, τίτλοι, εκπτώσεις, λογότυπο… δε χωράνε όλα σε μία φωτογραφία. Οι φωτογραφίες για να «τραβήξουν» το μάτι του καταναλωτή θα πρέπει να είναι «καθαρές» και to the point.

Video μεγάλης διαρκείας

Πόσες φορές δεν έχουμε παρακολουθήσει κάποιο διαφημιστικό spot στην τηλεόραση ή στο youtube που είναι τόσο «φλύαρο» και μεγάλο σε διάρκεια που στο τέλος, να ξεχνάμε τι διαφήμιζε; Πολλές, παραδεχτείτε το! Τα διαφημιστικά video/spot θα πρέπει να είναι της ίδιας λογικής με τη φωτογραφία. Έξυπνα, σύντομα και ξεκάθαρα ως προς το προϊόν που πουλάνε.

Μη ενημερωμένες διαφημίσεις/ιστοσελίδες

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη σε διαφημιστικές καμπάνιες που γίνονται κυρίως στα social media είναι να μη συμφωνεί η διαφήμιση με το link που οδηγεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Για παράδειγμα, βλέπουμε μία διαφήμιση με ένα ωραίο παντελόνι σε προσφορά. Κάνουμε κλικ στη διαφήμιση που μας οδηγεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Προς μεγάλη μας έκπληξη όμως δε βλέπουμε το παντελόνι που μας ενδιαφέρει αλλά μπλούζες και ζακέτες. Σπάνια θα ασχοληθεί ένας καταναλωτής πάνω από ένα με δύο λεπτά για να ψάξει το «παντελόνι της διαφήμισης».

Επομένως «αυτό» που πουλάμε σε μία διαφήμιση είναι και αυτό που θα πρέπει να οδηγούμε το χρήστη στην ιστοσελίδα μας.