Πώς να βελτιώσετε τις κριτικές πελατών στην ιστοσελίδα σας; Πέντε τρόποι για να αυξήσετε και να βελτιώσετε τις κριτικές των πελατών στο eshop site σας.
Οι κριτικές των πελατών στο eshop σας, διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται για εσάς.
Οι κριτικές των πελατών στο eshop σας, διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται για εσάς και τα προϊόντα σας, πόσο σας εμπιστεύονται και αν θα είστε το eshop κατάστημα της επιλογής τους για τις επόμενες αγορές τους. Η έλλειψη κριτικών, από την άλλη πλευρά, μπορεί γρήγορα να στείλει πιθανούς αγοραστές σε άλλους ιστότοπους.
Έτσι, εάν θέλετε να πουλήσετε περισσότερα και να αποκτήσετε μεγαλύτερη αξιοπιστία, πρέπει να δημιουργήσετε θετικές κριτικές για το eshop site σας. Έχουμε συγκεντρώσει πέντε απλές πρακτικές για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε και να βελτιώσετε το πόσο καλά μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις κριτικές.
Πώς να βελτιώσετε τις κριτικές πελατών στην ιστοσελίδα site σας;
Διευκολύνετε τις κριτικές των προϊόντων σας
Ας ξεκινήσουμε με μια αλλαγή νοοτροπίας. Είναι βασικό να θέλετε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο για τους χρήστες να υποβάλλουν κριτικές για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, επειδή βοηθούν την επιχείρησή σας. Μελέτες δείχνουν ότι οι θετικές και πρόσφατες κριτικές κάνουν την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο αξιόπιστη και ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να αγοράσουν από εσάς. Εάν κάποιο προϊόν σας έχει πέντε κριτικές στη σελίδα, έχει 270% περισσότερες πιθανότητες κάποιος να το αγοράσει σε σύγκριση με ένα προϊόν με μηδενικές κριτικές. Έτσι λοιπόν, φροντίζουμε η διαδικασία που απαιτείται για να κάνει ο πελάτης την κριτική του, να είναι εύκολη, απλή και κατανοητή.
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία της πλατφόρμας σας
Αξιοποιήστε στο έπακρο τα εργαλεία που σας προσφέρει η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιείτε. Υπάρχουν πολλά εργαλεία σχετικά με τις αξιολογήσεις πελατών που καθιστούν τη διαδικασία πολύ εύκολη. Οι περισσότερες πλατφόρμες παρέχουν templates όπου ένας πελάτης μπορεί να βαθμολογήσει με αστέρια κάποιο προϊόν.
Δώστε κίνητρο για κριτικές
Πολλοί καταναλωτές δεν μπαίνουν στη διαδικασία κριτικής, ακόμα και αν αγαπούν τα προϊόντα σας. Χρειάζονται μία ώθηση, ένα κίνητρο που θα τους ενθαρρύνει να σχολιάσουν. Φυσικά, θέλετε ειλικρινείς και αληθινές κριτικές – όχι πληρωμένες ψεύτικες – ώστε οι αναγνώστες να τις εμπιστεύονται. Ζητήστε οι ίδιοι από το κοινό σας να δημοσιεύσουν στον ιστότοπό σας και ενθαρρύνετε άλλους να σας βαθμολογήσουν στη Google ή π.χ. στο Facebook. Χρησιμοποιώντας διάφορα «κανάλια» θα προσελκύσετε και ευρύτερο κοινό. Επιπλέον, όταν ένα κίνητρο είναι κάποιο ποσοστό έκπτωσης, τους προετοιμάζετε ουσιαστικά να αγοράσουν ξανά και άμεσα, αφού ήδη ξόδεψαν πολύ χρόνο να σκεφτούν θετικά για εσάς. Αυτή είναι μια τέλεια ευκαιρία πώλησης.
Παρουσιάστε τις κριτικές σε διάφορες σελίδες του site σας
Μπορείτε να παρουσιάσετε κριτικές για κάποιο προϊόν στη σελίδα του προϊόντος που μπαίνει ο καταναλωτής ώστε να το δει. Να προσθέσετε κριτικές στη σελίδα που αναφέρεται στους τρόπους αποστολής των προϊόντων σας, σχετικές με το πόσο ευχαριστημένοι έχουν μείνει πελάτες σας από την άμεση εξυπηρέτησή τους. Ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της αγοράς, όταν μεταφέρεται ο καταναλωτής στη σελίδα επιβεβαίωσης, είναι χρήσιμο να βλέπει κριτικές από ευχαριστημένους πελάτες που μιλούν για την εταιρεία σας.
Μην αφήνετε παράπονα αναπάντητα
Βασική αρχή της βελτίωσης των αξιολογήσεων των πελατών είναι η αποδοχή των προβλημάτων και η προσπάθεια επίλυσής τους. Δεν μπορείτε να έχετε όλους τους καταναλωτές ευχαριστημένους, αλλά μπορείτε να αντισταθμίσετε τα λάθη. Η δημοσίευση αυτών των κριτικών δείχνει στους αναγνώστες ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τα παράπονά τους. Μια δημόσια απάντηση θα πρέπει να αναγνωρίζει το ζήτημα, να προσδιορίζει ευρέως πώς θα το λύσετε και, στη συνέχεια, να ενημερώνει τον πελάτη για το πώς να προχωρήσει ιδιωτικά. Καλό είναι να αποφεύγετε τις τυποποιημένες απαντήσεις.
Πηγή: digitalagencynetwork.com
Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin