You are currently viewing Τι είναι το Digital Marketing;

Τι είναι το Digital Marketing;

Τι είναι το Digital Marketing και πόσο αναγκαίο είναι πλέον για κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα; Το ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing) είναι συνιστώσα του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί διαδικτυακές και ψηφιακές τεχνολογίες.

Το καθιερωμένο παραδοσιακό μάρκετινγκ – στις αρχές του οποίου άλλωστε βασίζεται και το ψηφιακό – είναι η επιχειρηματική διαδικασία εντοπισμού, πρόβλεψης και ικανοποίησης των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών. Πρόκειται για ένα από τα κύρια συστατικά της διαχείρισης επιχειρήσεων και του εμπορίου. Το Digital Marketing δεν διαφέρει ουσιαστικά από το παραδοσιακό όσον αφορά τις αρχές του. Η διαφοροποίηση εντοπίζεται στα μέσα τα οποία χρησιμοποιούνται.

Τι είναι το Digital Marketing;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing) είναι συνιστώσα του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί διαδικτυακές και ψηφιακές τεχνολογίες όπως υπολογιστές επιτραπέζιους και φορητούς, κινητά τηλέφωνα και άλλα ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Η ανάπτυξή του τις τελευταίες δεκαετίες άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο μάρκες (brands) και επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για μάρκετινγκ. Καθώς οι ψηφιακές πλατφόρμες έγιναν μέρος της καθημερινής μας ζωής και οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ψηφιακές συσκευές αντί να επισκέπτονται φυσικά καταστήματα, οι καμπάνιες Digital Marketing έχουν επικρατήσει.

Το Digital Marketing περιλαμβάνει ένα συνδυασμό βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), το μάρκετινγκ περιεχομένου και επιρροής, το μάρκετινγκ βάσει δεδομένων, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) και μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), το άμεσο μάρκετινγκ κ.λπ.

Η ανάπτυξη του Digital Marketing

Τη δεκαετία του 2000 ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου αυξήθηκε εντυπωσιακά. Οι πελάτες άρχισαν να αναζητούν προϊόντα και να παίρνουν αποφάσεις σχετικά με τις ανάγκες τους πρώτα στο διαδίκτυο, αντί να συμβουλευτούν κάποιον πωλητή. Αυτό οδήγησε όλο και περισσότερες εταιρείες και εμπόρους στο να βρουν νέους τρόπους ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας στην ανάπτυξη της αγοράς.

Το 2007, το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ αναπτύχθηκε ως απάντηση στο συνεχώς εξελισσόμενο κλίμα γύρω από το μάρκετινγκ. Το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ είναι η διαδικασία κατά την οποία χρησιμοποιείται λογισμικό για την αυτοματοποίηση των συμβατικών διαδικασιών του μάρκετινγκ. Αυτή η διαδικασία βοήθησε τις εταιρείες να τμηματοποιήσουν τους πελάτες και να τους παρέχουν εξατομικευμένες πληροφορίες.

Με την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) τις τελευταίες δεκαετίες, οι καταναλωτές άρχισαν να εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις ψηφιακές ηλεκτρονικές συσκευές στην καθημερινότητά τους. Αυτή η αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών οδήγησε στη βελτίωση της ποικιλομορφίας της τεχνολογίας του μάρκετινγκ.

Πηγή: en.wikipedia.org

Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin