Το διαφημιστικό κείμενο είναι απαραίτητο για να προωθήσουμε την υπηρεσία μας, το προϊόν μας ή ακόμα και τον εαυτό μας, όπως για παράδειγμα σε ένα βιογραφικό.
Τι εννοούμε με τον όρο διαφημιστικό κείμενο;
Εννοούμε ξεκάθαρα αυτό που λένε οι λέξεις. Το διαφημιστικό κείμενο είναι το “έξυπνο” και εξειδικευμένο κείμενο που χρησιμοποιούμε είτε στις διαφημίσεις, είτε στην ιστοσελίδα, είτε στην περιγραφή των προϊόντων μας, ακόμα και στο βιογραφικό μας, για να πείσουμε τον χρήστη-καταναλωτή να μας εμπιστευτεί.
Το διαφημιστικό κείμενο το συναντάμε παντού. Στα τηλεοπτικά spot, στα social media, στην έντυπη διαφήμιση, στα δελτία Τύπου, στα promotion videos κ.α. Σκοπός του είναι με απλά και κατανοητά λόγια να τραβήξει το ενδιαφέρον του εκάστοτε πελάτη και να του προωθήσει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.
Για να είναι επιτυχημένο θα πρέπει να διέπεται από τις αρχές του marketing. Δεν είναι απαραίτητο να είναι μεγάλο σε μέγεθος, αντιθέτως, τέτοιου είδους κείμενα αποφεύγονται. Θα μπορούσε να πρόκειται για ένα σύντομο και “πιασάρικο” σλόγκαν όπως π.χ. “Μετά το ποπ δεν έχει στοπ”. Μία έκφραση από γνωστή διαφήμιση των Pringles που χρησιμοποιούμε μέχρι σήμερα. Ο σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμισης πέτυχε καθώς η φράση έγινε σλόγκαν για πολλούς καταναλωτές.
Ακολουθήστε μας στo Facebook, στο Instagram και στο Linkedin